Research
Wat is er uniek aan uw bedrijf of product? Wat zijn de kernwaarden? Wij gaan graag met u in gesprek om de kracht van uw bedrijf te ontdekken. Deze informatie vormt namelijk de basis van uw bedrijfsuitstraling.
Om een passende bedrijfsidentiteit te creëren gaan wij niet alleen met u in gesprek. Wij voeren ook een brancheonderzoek uit en analyseren de doelgroep om een goed beeld te krijgen van de huidige markt. De combinatie van deze werkwijzen geven ons de gelegenheid u als merk te positioneren.
Merkpositionering & Merkidentiteit
Resultaten uit ons onderzoek vormen de basis voor een onderbouwde merkpositionering. Hierin wordt het onderscheidend vermogen van uw product of bedrijf naar voren gehaald.
De positionering voeren wij uit door middel van de ontwikkeling van een merkidentiteit. De merkidentiteit bestaat in ieder geval uit de beschrijving van kernwaarden en een beeldmerk / logo. Dit kan worden aangevuld met bijvoorbeeld een slogan of visuele elementen die kracht bijdragen.