Timmers Bouw
Een conversiegerichte website is niet allesbepalend. De uitdaging bij de ontwikkeling van de nieuwe website van Timmers Bouw zat hem in het vinden van een balans tussen conversiegerichtheid en een vertrouwelijk, verwelkomend gevoel. Websites die puur zijn ingericht tot het behalen van zoveel mogelijk conversies leiden niet tot de meest waardevolle leads. De bezoeker informeren, ’thuis laten voelen’ en overtuigen door middel van onder andere het design is in onze ogen belangrijker dan het creëren van een ‘conversie-fuik’. Leads binnen deze fuik zijn vaak onvoldoende betrokken of verbonden met het bedrijf waardoor de overgang tot daadwerkelijke koop meer tijd en energie kunnen kosten ten opzicht van leads die al nagenoeg overtuigd zijn bij het eerste contact.
Een balans vinden tussen conversiegerichtheid en een vertrouwelijk, verwelkomend gevoel. Daar lag de uitdaging bij de ontwikkeling van de website van Timmers Bouw te Garrelsweer. Websites die puur zijn ingericht om zoveel mogelijk conversies te behalen leiden niet tot enkel waardevolle leads. Het gevolg is véél